• جمعه ١٣ بهمن ١٤٠٢-١٥:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٩٦
چمران در چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق ساخت:

همه نهادها باید مجوز ساخت ساختمان بگیرند/ ساخت و سازها نباید سليقه ای انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در کنفرانس بین‌المللی حقوق ساخت با بیان اینکه همه نهاد ها وزارت خانه ها باید مجوز ساخت بگیرند؛ اظهار داشت: در برخی از وزارت خانه ها و نهاد ها در ساخت مجموعه خود سلیقه ای عمل می‌کنند و این خلاف قانون است و همه باید در مسیر قانون باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، چهارمين کنفرانس بین‌المللی حقوق ساخت با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، و اساتید دانشگاه ها در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد.
مهدی چمران با گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی و یاد و نام شهدای والا مقام ،تصریح کرد:در کشور نهادها و وزارتخانه ها و سازمان  های مختلفی وجود دارد و همه اگر بخواهند سلیقه ای عمل کنند مشکلات بسیار به وجود خواهد آمد و باید در ساخت هر ساختمانی مجوز گرفته شود و همه باید به قانون پایبند باشند.
وی در ادامه گفت: ساخت و سازهای که در کشور انجام می‌شود همه این ساخت سازها سرمایه ملی است و نباید به گونه ای عمل کنیم که به سادگی این ساختمان‌ ها بعد ها تخریب شوند و تخریب ساخت و ساز غیر مجاز یعنی حدر رفت سرمایه ملی است و امیدواریم  دیگر شاهد هیچ ساخت ساز غیر مجاز در کشور نباشیم.
رئیس شورا با بیان اینکه رئیس کارشناسان دادگستری در این جمع حضور دارند ،تصریح کرد: تشخیص پلاک های ثبتی برای باغ و یا غیر باغ بودن طبق قانون در اختیار شورای شهر است و باید همه دست به دست هم بدهیم تا باغ ها در شهر باقی بمانند و نسل های آینده هم نیازمند باغ و فضای سبز خواهند بود و این مستلزم همکاری همه  دستگاه های دخیل در این امر  مهم هستند.
در پایان از مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، به عنوان چهره پر تلاش و ماندگار  حوزه‌  مهندسی برای تلاش های ارزنده خود در این حوزه تقدیر شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: